loading...
راز موفقیت
محمود جولایی بازدید : 69 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

آیا شما به قانون جذب مشکوک هستید؟

آیا شما به قانون جذب مشکوک هستید؟ آیا همه اینها برای شما خیلی غیرقابل باور به نظر می رسد؟ با این حال ، من شرط می بندم که شما حداقل کمی کنجکاو هستید ، زیرا اگر اینگونه نبود ، این مطلب را نمی خواندید. درست حدس زدم ؟

 

اگر باور ندارید که افکار شما واقعیت شما را ایجاد می کنند ، یا شاید احساس می کنید قانون جذب برای شما مفید نیست ، این مقاله بی شک برای شما مناسب است.

شما می دانید که چگونه من همیشه می گویم که همه چیز را به سرنوشت نسبت ندهید و دست از اهداف و رویاهای خود برندارید؟

 

خوب ، من راهی پیدا کردم که شما در واقع می توانید قانون جذب را آزمایش کنید و ببینید آیا واقعا کار می کند یا نه! 

یکشنبه گذشته کتابی در این باره، نوشته پام گروت خریداری کردم.

 

من می دانم که شما چه فکر می کنید کتاب دیگری در مورد قانون جذب نیست ، اما فقط تحمل کنید. این واقعاً کتابی در مورد LoA است اما شرط می بندم که شما چنین کتابی را هرگز ندیده باشید. در این کتاب ، نویسنده 9 تمرین 48 ساعته برای آزمایش قانون جذب به شما می دهد. این تمرینات بسیار آسان است و به طور جدی هر روز 3 دقیقه از وقت شما را می گیرد. اما نتایج یک جادوی ناب است (حداقل این تجربه من تاکنون از آن است)!

 

وقتی شروع به خواندن کتاب کردم ، باید اعتراف کنم که خودم فکر می کردم گفته های پام گروت کمی جسورانه است. 48 ساعته؟ این یک اعلان کوتاه است. و شما من را می شناسید ، من همیشه در مورد قانون جذب صحبت می کنم. من جادوی آن را دیده ام و از آن در زندگی خود برای آشکار کردن موارد زیادی استفاده کرده ام ، اما هنوز هم احساس کردم که ادعای بزرگی برای ادعا است.

 

نیازی به گفتن نیست که من شیفته شده ام و تصمیم گرفتم این آزمایش ها را امتحان کنم و ببینم چه اتفاقی می افتد.

 

من دو آزمایش قانون جذب را امتحان کردم و این همان اتفاقی است که افتاد ...

اولین آزمایش برای اثبات قانون جذب

در روز اول آزمایش قانون جذب من ، پم گروت توضیح می دهد که این میدان انرژی پر از امکانات بی پایان وجود دارد که ما را احاطه کرده است و ما باید آن را به همان روشی که برق می بینیم ببینیم. تعجب نمی کنیم ، آیا من به اندازه کافی خوب هستم که بتوانم تلفن خود را به پریز برق وصل کنم؟ یا آنقدر دعا کرده ام که سزاوار حق تلنگر زدن به نور باشم؟ ما هم به دلیل روشن کردن رادیو و گوش دادن به موسیقی احساس گناه نمی کنیم. پم گروت توضیح می دهد که این زمینه از انرژی که ما را احاطه کرده است تقریباً شبیه برق است. وقتی تصمیم آگاهانه ای گرفتیم که واقعاً به دنبال آن هستیم ، این تعصب نیست و در دسترس ما است. و به طور کلی ، یافتن آن چندان سخت نیست.

 

هدف از این تمرین اول اختصاص دادن 48 ساعت به جستجوی شواهدی از این زمینه انرژی با درخواست از شما برای برکت دادن بود - هدیه ای که معمولاً دریافت نمی کنید. چیزی واقعاً غیر منتظره. بنابراین ، من ژورنال خود را بیرون آوردم و نوشتم ... برای 48 ساعت آینده ، من از حوزه انرژی می خواهم که حضور خود را به صورت غافلگیرانه برای من مشخص کند. من خواهان یک علامت بزرگ واضح هستم ، چیزی که نمی تواند اتفاقی باشد. متشکرم'

 

خوب حدس بزن چی. صبح روز بعد ، با ایمیلی از رئیس خود در کانادا بیدار شدم. او در حال نوشتن بود تا به من بگوید آنها تصمیم گرفته اند حقوق من را افزایش دهند. اما این تمام نیست. او نه تنها حقوق من را افزایش می داد ، بلکه قصد داشت این کار را با بازگشت کار من در کاستاریکا انجام دهد. من شوکه شدم ، من دو سال است که با این سازمان کار می کنم ، آنها مرا به پرو و ​​سپس به کاستاریکا فرستاده اند اما هرگز حقوق من را افزایش نداده اند. من حتی قبل از عزیمت به کاستاریکا با آنها در این زمینه صحبت کردم ، اما آنها قبول نکردند.

 

وقتی داشتم ایمیل را می خواندم ، فکم پایین افتاد ، باورم نمی شد. به ژورنال خود نگاه کردم که هنوز در صفحه ای که شب قبل نوشته بودم باز بود و فکر کردم که این یک جادوی کاملاً دیوانه است!

قانون جذب - آزمایش شماره 2

در روز بعد این آزمایش قانون جذب ، پم گروت توضیح می دهد که چگونه آنچه در زندگی ما نشان می دهد بازتاب مستقیم افکار و احساسات درونی ما است. وی در ادامه توضیح داد که جهان ما یک میدان انرژی متحرک و متغیر با امکانات بی نهایت است ، اما ما فقط روی چیزهای خاصی تمرکز می کنیم ، در این صورت همه آنچه را خواهیم دید و خواهیم گرفت. به عبارت دیگر ، آنچه در زندگی می بینید چیزی نیست جز آنچه که به دنبال آن می گردید و بنابراین می توانید هر آنچه را که می خواهید پیدا کنید. برای نشان دادن این ، تمرین دوم باعث می شود که شما به طور فعال بدنبال چیزی بگردید و از آنجا که ما تازه کار خود را شروع می کنیم ، ما با چیزی کوچک - مانند ماشین - شروع می کنیم و قصد زیر را داریم: بدین وسیله قصد دارم برای 48 ساعت آینده زندگی ام ، به دنبال ماشین های طلا باشید.

 

من رنگ اتومبیل را انتخاب می کنم که اغلب آن را نمی بینم تا واقعاً جالب باشد. من هر روز به محل کار خود می آیم و از محل کار خود عبور می کنم و از خیابان های واقعاً شلوغ رد می شوم ، بنابراین دیدن ماشین هایی با رنگ های مختلف چندان اتفاقی نیست اما من كنجكاو شدم و تصمیم گرفتم با اتومبیل های رنگی طلایی بروم. منظور من از آن نوع اتومبیل های بژ شنی و بدون طلای تمام عیار نیست (اتفاقاً خیلی چیزهای براق را دوست دارم آه ها). بنابراین طلا بود.

 

من قصد خود را در روزنامه خود نوشتم و روز خود را ادامه دادم. آن روز من به محل کار خود رفتم و برگشتم و در حالی که واقعاً سخت به دنبال آن بودم ، در مجموع صفر ماشین طلا دیدم. وسیله نقلیه طلا ندارد. این احتمالاً بیش از حد است که بخواهم فکر کنم روز بعد وقتی بیدار شدم. منظورم این است که چه کسی یک ماشین طلا رانندگی می کند؟ آیا این حتی وجود دارد!

 

کمی ناامید ، آزمایش را در گوشه ای از ذهنم انداختم و تصمیم گرفتم که احتمالاً م wonثر نخواهد بود. صبح روز بعد ، وقتی داشتم از خانه ام خارج می شدم ، بیرون آمدم و در جای جای بدنم ایستادم. فقط باورم نمی شد! جلوی من این SUV غول پیکر بود که می خواست موازی در خیابان پارک کند ... و طلایی بود. مثل طلای براق واقعی. فقط مدتی به آن خیره شدم و نتوانستم چشمانم را از آن جدا کنم. من عاشق چیزهای براق هستم ، بنابراین کاملاً تحت تأثیر رنگ واقعی ماشین قرار گرفتم (خیلی عالی!) اما آنچه را می دیدم باور نمی کردم! این دقیقاً همان چیزی بود که من نوشته بودم!

منبع: سایت راز موفقیت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ویپ
  • دوربین ip
  • داهوا
  • تعمیر دوربین مدار بسته
  • دوربین مداربسته اسپیددام
  • دزدگیر منزل
  • جذب عشق
  • مارک زاکر برگ
  • خودهیپنوتیزم
  • اهمال کاری
  • درمان نفخ
  • تستوسترون
  • درمان درد
  • افسردگی
  • تلویزیون سونی
  • درد مفصل
  • برنامه ریزی
  • مدیریت زمان
  • جول اوستین
  • مارک زاکربرگ
  • بیل گیتس
  • کوین ترودو
  • تصویر سازی ذهنی
  • طرحواره
  • عزت نفس
  • اعتماد به نفس
  • راز موفقیت
  • مدیتیشن
  • مراقبه
  • پولسازی
  • بیل گیتس
  • مارک زاکربرگ
  • جول اوستین
  • مدیریت زمان
  • برنامه ریزی
  • زانوبند طبی
  • درد عضله
  • اعتماد به نفس
  • تصویر سازی ذهنی
  • دایان فارما
  • موفقیت
  • ماسک صورت برای شفاف شدن پوست
  • تکنیک آلفای ذهنی
  • زندگی نامه ی بیل گیتس
  • مرکز فروش تخت خواب در تهران
  • ان ال پی چیست
  • قیمت کابینت گلاس
  • قیمت کابینت ام دی اف
  • قیمت کابینت
  • قیمت ساخت کمد دیواری در تهران
  • قیمت جاکفشی و جالباسی ام دی اف
  • حوله تن پوش
  • استند اسم کودک
  • استند رومیزی
  • استند اسم
  • درسا استند
  • طرحواره
  • عزت نفس
  • کوین ترودو
  • راز موفقیت
  • دوربین لامپی
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,549
  • بازدید کلی : 3,624